dinsdag 28 april 2015

Project Life Week 6 + 7

Hoi allemaal!

Het is alweer even geleden, maar op dit moment is het razend druk hier.
Ik heb niet eens tijd om te hobbyen (snik, snik)
Haha, nee hoor, zo erg is het allemaal ook niet, maar vandaar dat het soms iets langer duurt voordat ik van mezelf laat horen.

Vandaag heb ik voor jullie week 6 en 7 van mijn project life album. 




Week 6 heb ik gemaakt met de Dear Lizzy Daydreamer kit van Becky Higgins. Dit vind ik echt een super leuk kitje ondanks dat ik het wel lastig vindt om alles daarmee te combineren.
Behalve wederom een regen aan Enamel Dots, heb ik nog een flair button gebruikt (volgens mij van Freckled Fawn maar dat kan ik mis hebben), een pijl sticker (rechts onderin) van Heidi Swapp en Thickers van American Crafts om de week aan te geven. 


Week 7 heb ik gemaakt met de Maggie Holmes kit, ook van Becky Higgins. Ik denk dat bijna al mijn kaartjes van Becky Higgins zijn (en geloof mij, ik heb er genoeg :) ).
Ik heb wat clear photo stickers gebruikt van Simple Stories, een die-cut die ik heb gekregen tijdens een swap, letter stickers  van Studio Calico, letter stickers van een Frans scrapbook merk en uiteraard nog een hele berg met Enamel Dots. Ik durfde ze dit jaar eindelijk te gebruiken (vind het altijd zonde, want alles gaat op) maar nu lijkt het wel of ik aan het overdrijven ben). 

Ah well, ik ben weer compleet om het onderwerp heen aan het draaien. Dat betekent dat ik er voor deze keer weer een eind aan maak. Hopelijk tot snel! En laat gerust een reactie achter, ik lees ze altijd met veel plezier :)


Geen opmerkingen: