dinsdag 12 mei 2015

Project Life week 8 + 9

Hoi allemaal!

Het is weer even geleden, maar oh wat is het toch een drukke en hectische tijd. En dan schiet het bloggen er soms echt even bij in.

Vandaag wil ik jullie graag mijn week 8 en 9 van mijn Project Life album van 2015 laten zien.



Week 8 heb ik gemaakt met de Midnight editie van Becky Higgins. Dit is toch wel één van mijn favorieten omdat je deze kit werkelijk bij alles kunt gebruiken. Op het titelkaartje heb ik de letters van "week" en de 8 met stickers van Amy Tangerine letterstickers gedaan. Die komen in allerlei kleurtjes in zo'n leuk boekje. Het is al een wat oudere lijn, maar ik zou echt niet meer weten hoe dat die lijn heet. "The" zijn witte letterstickers van een Frans Scrapbook merk en "everyday" is een wood veneer van Heidi Swapp uit de September Skies collectie.
Verder heb ik deze layout vrij rustig gehouden voor mijn doen. Hier en daar een wood veneer en wat enamel dots. De enamel dots zijn voornamelijk van Little Miss Evie. 


Week 9 is een stuk meer gekleurd als week 8, maar omdat ze in mijn album naast elkaar zitten, steekt dat wel lekker af vind ik. Voor week 9 heb ik de Favourite Things kit van Heidi Swapp gebruikt en ook dit vind ik echt een heerlijk kitje om mee te werken. 
Alle gebruikte embellishments zijn ook van Heidi Swapp, op de sequins na. Die heb ik gekregen in een swap en vond het leuk om er een schudzakje mee te maken als afwisseling tussendoor.


Dit was het weer voor deze keer. Volgende keer ben ik terug met week 11 en 12. Daarna ga ik het iets anders doen en ga ik helemaal terug naar mijn allereerste pagina's die ik gemaakt heb (zomer 2014).
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: